Mój fanpage ♫

https://www.facebook.com/amoursucrette - jeśli ktoś chce być na bieżąco w sprawie nowych rozdziałów. Zapraszam ♥

środa, 4 lutego 2015

1000 wyświetleń! ♥

Dziś wielki dzień! Dobiliśmy do 1000 wyświetleń! To mój pierwszy mały sukces. Bez was nie byłoby to możliwe. Jestem naprawdę wam wszystkim wdzięczna. Szczerze mówiąc, z początku nie byłam przekonana co do tego bloga i wahałam się aż pół roku, czy go założyć, czy nie. Miałam wiele wątpliwości. Ale cieszę się, że jednak zdecydowałam się na ten krok. Było warto! Naprawdę wszystkim wam dziękuję. Szczególnie za te miłe, pozytywne komentarze, które mnie tak bardzo motywowały do dalszego pisania. Mam nadzieję, że w przyszłości będzie ich więcej! DZIĘKUJĘ ♥

2 komentarze:

  1. To my dziękujemy ;3 Pisz dalej, bo to wychodzi Ci idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że jednak się zdecydowałaś bo ani postów, bloga, ani nas by tu nie było. Dziękujemy i pisz jak najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń