Mój fanpage ♫

https://www.facebook.com/amoursucrette - jeśli ktoś chce być na bieżąco w sprawie nowych rozdziałów. Zapraszam ♥

poniedziałek, 23 marca 2015

10000 wyświetleń!

   Dziękuję wam wszystkim za 10 000 wyświetleń! Nawet nie wiecie, jak bardzo się cieszę ♥ Kiedy czytam wasze komentarze, jest mi naprawdę bardzo miło :D One mnie bardzo motywują do dalszego pisania. I przepraszam, że czasami tak długo czekacie na następne rozdziały :/ Zawsze staram się dodawać jak najszybciej, ale czasami nauka mi na to nie pozwala, wybaczcie mi :c Dlatego dziękuję za waszą cierpliwość i pozdrawiam wszystkich czytelników! ♥

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za pozdrowienia, no bo jestem jedną z twoich wiernych czytelniczek ;D Nie wiem jak inni ale ja Ci wybaczam, że czasem muszę czekać na rozdziały ;D Kocham to opowiadanie, kocham ciebie i kocham wszystkich i wszystko *-* Gratki z okazji 10 000 wyświetleń ;D Życzę dalszych sukcesów, pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. No no Gratuluję ;*. Rozumiem, gdyż sama nie mam czasu na komentarze i dopiero później je dodaje, a co dopiero rozdział! Podziwiam i życzę dalszych sukcesów: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłużyłaś na te 10 tysięcy. Masz dryg do pisania i obyś to dalej robiła z więszymi osiągnięciami i coraz nowszymi czytelnikami! Teraz czekam na 20 tysięcy! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kochana ;)
    Aż mi się strasznie smutno zrobiło gdy zobaczyłam, że czytam ostatni rozdział i na kolejny muszę czekać... Ale to nic. Jestem cierpliwa i spokojnie czekam.
    @Cooki Queen Mam tak samo. Czasami się przyłapuję na tym, że gadam do bohaterów co mają zrobić hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD Ja to kiedyś zaczęłam na kogoś tam przeklinać i mi mama do pokoju wparowała pytając się mnie czy wszystko w porządku xD

      Usuń
  5. 10 patykow wyświetleń. Nie no, gratki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń