Mój fanpage ♫

https://www.facebook.com/amoursucrette - jeśli ktoś chce być na bieżąco w sprawie nowych rozdziałów. Zapraszam ♥

środa, 8 lipca 2015

Małe ogłoszenie

Witam wszystkich moich czytelników! Chciałabym oznajmić, że jestem właśnie poza domem, więc nie wiem jak to wypadnie z rozdziałami. Oczywiście postaram się pisać jak najszybciej w miarę moich możliwości :) chciałabym tylko, żebyście się nie martwili gdyby długo nie było nowej notki (postaram się tego unikać). A teraz małe pytanko :D czy ktoś z moich czytelników jest z Zabrza lub Torunia? Będę tam w najbliższym czasie i bardzo chętnie spotkałabym się z wami :) jeżeli tak, piszcie na moją pocztę - natalianna172@gmail.com
Za te opóźnienia bardzo przepraszam. Pozdrawiam wszystkich ciepło, trzymajcie się i miło spędźcie czas wakacji ♥

3 komentarze:

  1. Kurde czemu ja mam tak daleko Toruń XD

    OdpowiedzUsuń
  2. miłych i cieplutkich wakacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczelam czytac twoje opowiadanie nie dawno i bardzo spodobal mi sie twoj styl pisania oraz tresc i sens tekstu :) Lyseek <3 Jesli ktos zna opowiadania o tym, ze glowna bohaterka jest z Lyskiem odpowiedzcie na ten komentarz plis. Chcialabym uprzedzic, ze nie zawsze bede komentowac, ale bede starala sie to robic jak najczesciej :) Milych wakacji! Mam nadzieje, ze wstawisz nie dlugo rozdzial, pozdrawiam Martyna 🎵🔫

    OdpowiedzUsuń