Mój fanpage ♫

https://www.facebook.com/amoursucrette - jeśli ktoś chce być na bieżąco w sprawie nowych rozdziałów. Zapraszam ♥

sobota, 4 lipca 2015

Liebster Blog Award

 Dostałam nominację do LBA od Emilii Yasminne Bley z Help me retrieve love  bardzo Ci za to dziękuję. Naprawdę doceniam to ♥
Malutkie wyjaśnienie: Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
Zaczynajmy więc :D 

1. Jakie jest Twoje drugie imię?
Muszę Was rozczarować, nie mam drugiego imienia :)

2. Umiesz grać na jakimś instrumencie? Jeżeli nie to na jakim chciałabyś się nauczyć?
Umiem grać na gitarze klasycznej, ale bardzo, bardzo, bardzo chciałabym się nauczyć na gitarze elektrycznej. Oprócz tego chciałabym umieć grać na pianinie.

3. Wymarzona praca?
Psycholog! A jeśli to nie wypali, to coś z pisaniem, może dziennikarz..?

4. Co byś zrobiła, gdybyś mogła sama siebie stworzyć? (Wygląd, charakter)
Jeżeli miałabym możliwość stworzenia nowej siebie..  Ciekawe, nigdy się nad tym nie zastanawiałam :) Jeżeli chodzi o wygląd, to na pewno szczuplejsza, ciut dłuższe, proste, kasztanowe włosy podchodzące pod rudy, mocno zielone oczy.
A charakter.. tajemniczy, spokojny, mniej więcej jak Lysander. Ale tak czy siak, taka się nie stanę, gdyż za bardzo kocham się śmiać i poznawać nowych, fajnych ludzi. 

5. Skąd wzięłaś pomysł na bloga?
Chciałam gdzieś poćwiczyć pisanie, tak jako trening przed egzaminami. No i pewnego dnia wpadłam na pomysł, żeby napisać własną historię. A że bardzo lubię grę ChiNoMiko, to postanowiłam pisać historię na jej podstawie. Na początku pisałam w moim notatniku, ale z czasem zaczęłam zastanawiać się nad własnym blogiem. Chciałam podzielić się z innymi moimi pomysłami, poznać ich opinię, ćwiczyć pisanie i poznać ludzi z podobnymi zainteresowaniami. I w końcu się zdecydowałam :)

6. Jak zabijasz czas?
Piszę, lub czytam. Ewentualnie oglądam anime. Albo spotykam się ze znajomymi. W międzyczasie słucham muzyki.

7. Jaką postać fikcyjną byś ożywiła?
Ayato Sakamaki z Diabolik Lovers

8. Znajdujesz starą lampę, pocierasz 3 razy i wylatuje z niej dżin. Jakie są twoje 3 życzenia? (Nie działa więcej życzeń)
Hmm.. pomyślmy..
1. Mieszkanie w apartamentowcu na ostatnim piętrze, w centrum jakiegoś wielkiego miasta, z wielkimi oknami na całą ścianę z przepiękną panoramą na miasto.
2. Chciałabym umieć przenosić się (dosłownie) do wybranych opowieści w książkach.
3. A trzeciego Wam nie powiem :D

9. Wolisz nigdy nie zaznać miłości, czy przyjaźni?
Wolałabym już nigdy się nie zakochać, a mieć przy sobie chociaż jednego prawdziwego przyjaciela.

10. Jakie zwierzę cię charakteryzuje?
Jednorożec - totalnie pokręcona, nie pasująca do tego świata, z wielką, niebezpieczną wyobraźnią, która już dawno żyje własnym życiem. Chodząca z głową w chmurach i żyjąca marzeniami. Nie przejmująca się opiniami innych i stawiająca za wszelką cenę na swoje. 

11. Czy usunęłabyś tego bloga?
Nie, nigdy w życiu. Za dużo nad nim pracowałam, żeby go teraz usuwać. Nawet jak już skończę tą historię, to i tak go nie usunę :)

A ja ma zaszczyt nominować:
Fallen Angel z tego bloga,
Let is Die z tego bloga,
Li Julę z tego bloga,
Kyou Ghulity z tego bloga,
Wathewę z tego bloga,
Esthy z tego bloga,
Kociarę z tego bloga,
HeHeszki z tego bloga,
Oraz, uwaga, uwaga.. Liv xx! Akurat nie masz swojego bloga (chyba, że o czymś nie wiem?) ale mimo to wciągam cię w zabawę i masz odpowiedzieć na te pytania z racji tego, że jesteś ze mną od samego początku, wytrwale czytasz i komentujesz to, co piszę. Jestem ci za to wdzięczna, dziękuję bardzo ♥ I nie ma, że boli, piszesz odpowiedzi albo w jednym z moich komentarzy, albo wysyłasz mi, a ja upubliczniam :D Naprawdę, jesteś wielka, jeszcze raz ogromne DZIĘKUJĘ ♥♥♥ I wszystkim tym, którzy są ze mną od początku i nie tylko. W ogóle wszystkim czytelnikom wielkie dziękuję za miłe komentarze i wyświetlenia ♥
A oto Wasze pytania:
1. Jakie jest Twoje ulubione zajęcie?
2. Masz jakieś dziwne przyzwyczajenia?
3. Jakiej muzyki najbardziej lubisz słuchać?
4. Czytasz książki? Jeżeli tak, to jakie najbardziej lubisz?
5. Co zwykle poprawia ci nastrój?
6. Jakie 3 rzeczy byś w sobie zmieniła?
7. Który smak lodów lubisz najbardziej?
8. Gdzie chciałabyś spędzić swoje wymarzone wakacje?
9. Jaki film poleciłabyś oglądnąć i dlaczego?
10. Jaką jesteś osobą? Opisz się w pięciu słowach.
11. Jaką postać z bajek Disneya najbardziej przypominasz?

    Życzę powodzenia i pozdrawiam ♥

16 komentarzy:

  1. Wzruszyło mnie to ♥ Naprawde aż mi się miło na sercu zrobiło. Tak może nie mam bloga bo jestem zajęta narazie pisaniem mojej książki na laptopie i nie miałabym czasu na prowadzenie kolejnego opowiadania. Ale bardzo serdecznie dziękuję za nominację ♥ Uwierz mi, że byłam od samego początku do końca. Pamiętam jak zobaczyłam na stronie "Słodki Flirt" na fb jak w pod jednym postem dałaś linka do swojego bloga. Od razu mi się spodobał. No jeszcze raz wilkie dzięki, że o mnie nie zapomniałaś ♥ I czy mogę to tu zrobić? :D Tutaj w komentarzach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, odpowiadaj tutaj :D nie ma za co, naprawdę jesteś wielka ❤ nawet pamiętam kiedy tam wysłałam linka, hahah moje początki :D

      Usuń
    2. No, no ja też pamiętam :D Dobra to zaczynam!
      1.Słuchanie muzyki, oglądanie wszystkich filmów i seriali na okrągło, oglądnie wrestlingu.. (Boże xD), pisanie mojej książki :D
      2.Nie wyobrażam sobie moich drzwi od pokoju otwartych w dzień. Zawsze muszą być zamknięte, a w nocy muszą być otwarte na oścież, przed prysznicem zawsze tańczę ale to zawsze. W staniku i spodenkach :D
      3. Jaka wpadnie mi w ucho. Czasami słucham Nirvany, czasami Michaela Jacksona a czasami Beyonce. Nie mam jakiegoś wybranego gatunku muzyki, który słucham na okrągło.
      4. Nie, nie czytam ksiązek jestem bardziej.. hmm.. jakby to ująć? :D No tak czy inaczej bardziej lubię filmy i seriale. Nie nadaje się do czytania i to mega :D
      5. Muzyka, taniec, przyjaciele. Uwielbiam. ♥ Albo czytanie Twojego bloga hahah :D
      6. Moją skórę bo mam z nią duże problemy, moje niektóre cechy charakteru jak szybkie przywiązywanie się do ludzi, zwierząt itd i moje kręcone włosy, które mnie tak denerwują i je ciągle prostuje więc mam już mega zniszczone hah :D
      7. Śmietankowe, jabłkowe i guma balonowa ♥
      8. W Kandzie. Albo w ogóle gdzieś za granicą. ♥
      9. "I że Cię nie opuszczę" - Świetni aktorzy, fajna fabuła i ja bym szczerze oglądała to codziennie i by mi się to nie znudziło xd
      "The Firt Time" - film z Dylanem O'brienem, który jest niesamowity, oglądałam go chyba z parenaście razy i mi się bardzo podoba.
      "Two Night Stand" - Mój jeden z ulubionych aktorów tam gra i zabawny film ale jednak taki trochę romantyczny, No ja oglądam tylko komedie i dramaty więc nie czepiajcie się XD Ale polecam te trzy filmy no bo są takie proste i niezbyt jakoś "wyszukane" xd
      10. Nieśmiała, optymistyczna, wrażliwa, szybko się przywiązuje do ludzi, sarkastyczna xd
      11. Chyba Tiane z "Księzniczka i żaba" ale szczerze to nie wiem :D
      Więc co? Dziękuję za nominację i za pamięc o mnie ^^ Pozdrawiam i czekam na rozdział ♥

      Usuń
    3. Hahaha z włosami to mam ten sam problem, przypominają już rozdwojone siano XD Nowy rozdział jest już w trakcie tworzenia :D Dziękuje za odpowiedzi i również gorąco pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeej, dziękuję za nominację. Na prawdę, dopiero wyszłam z szoku^^ Ale nadal nie mogę w to uwierzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam pytanie, jak nazywa się ta piosenka, która leci jako pierwsza?^^ Bardzo mi się podoba

      Usuń
    2. Nightcore - cut
      Tu masz do niej linka: https://www.youtube.com/watch?v=i4ypQJkjuWc

      Usuń
  4. Bardzo dziekuje za nominacje! Ale jejku trzeba od razu odpowiadać? A mogę 10 lipca? ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje bardzo za nominacje :) Jestem szczerze zaskoczona :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja druga JESTES ZAJEBISTA. Cholera czemu ja wcześniej nie zauwazylam , ze ten blog jest taki zajebisty... Debil ze mnie. Ogólnie ja zawsze uwielbialam Kastiela i to jest pierwszy blog o tematyce Lysia, ale on też jest boski <3 Ogólnie to jak ty piszesz jest boskie. Od dzisiaj jestes mym BOGIEM!!!. ,, Yumi Bogiem, Blog Nałogiem, Kastiel Zabawą, a Lysiek Podstawą" no i wymyśliłam takie gówno, z którego jestem dumna :). A zapomniałam na początku napisać" sorry za orto, ale jestem na fonie" te rozdziały przeczytałam w 3 dni i jedna noc.Nie wiem czy się pytałam, ale jak nie to zapytam:
    Kiedy następna notka!!!! Bo sie juz stesknilam XD ( ryczę bo od pięciu minut nie ma notki XDDDD)
    Mam nadzieje, ze kiedyś mi na nie odpowiesz :D. Ta i już mi sie skonczyl pomyśl na kom XD
    Pozdrawiam, ale nie całuje, za to tyle :)
    Yumcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah świetne hasło :D Dziękuję ci za miłe słowa i również pozdrawiam ♥

      Usuń
  7. Zostałaś nominowana ;3 Tu masz więcej ;*

    http://slodki-flirt-moimi-oczami.blogspot.com/2015/07/lba-x6.html

    OdpowiedzUsuń