Mój fanpage ♫

https://www.facebook.com/amoursucrette - jeśli ktoś chce być na bieżąco w sprawie nowych rozdziałów. Zapraszam ♥

piątek, 10 lipca 2015

LBA again ♥

  Bardzo dziękuję Wathewie z tego bloga za nominację ♥ Jest mi bardzo miło ^^
No to zaczynamy :D

1. Czy przeszło ci kiedyś przez myśl zamknięcie bloga?
Nie, bloga zamykać nie chciałam, myślałam bardziej nad kimś do pomocy, bo był taki okres kiedy nie wyrabiałam z nauką i pisaniem :/ Ale moja kochana kuzyneczka odradziła mi to mówiąc, że to mój obowiązek i nie powinnam przekładać odpowiedzialności na innych jak już się tego podjęłam.. Zacisnęłam zęby i pisałam dalej. I tak jest do teraz :) Dlatego dziękuję bardzo mojej kuzynce ♥

2. Jesteś pesymistą, realistą, czy optymistą?
Zdecydowanie optymistą :D


3. Czy jest jakaś emotikona, która cię irytuje, bądź denerwuje?
Chyba nie :)

4. Uważasz, że na jakim wieku mogłabyś się zatrzymać i w nim pozostać?
Epoka wiktoriańska, Anglia, XIX w. ♥

5. Czy masz w życiu zasady, których się trzymasz? Jeżeli tak, to jakie? - jeżeli chcesz się nimi podzielić :3
Nie wiem, czy to jakaś zasada, ale uważam, że szczery uśmiech może bardzo ułatwić życie, dlatego wszyscy którzy to teraz czytają mają się uśmiechnąć, bez wyjątku! :D

6. Jaka według ciebie postać z bajki/kreskówki jest wzorem do naśladowania? Dlaczego?
Dużo postaci z bajek Disneya może być wzorem, tak jak Kopciuszek może nauczyć pokory, a Ariel dążenia do celu wbrew wszystkim przeciwnością, i tak można by wymieniać bez końca :D

7. Jaką bajkę i piosenkę wspominasz z dzieciństwa?
Bajka - Atomówki, a piosenka - wszystkie utwory Arki Noego XD

8. Jaka jest twoja ulubiona liczba?
16 i 17 

9. Gdybyś mogła się przemienić kiedy chcesz w jakiekolwiek zwierze. Jakie by ono było?
Ryś ♥

10. Jakie widzisz swoje życie za 10 lat?
Studia plus jakaś dorywcza praca i mieszkanie w apartamentowcu z malutkim, rudym kotkiem, półki zapełnione książkami i nowoczesne wnętrze domu.

11. Masz ostatni tydzień życia. Jak go spędzasz?
Wydałabym wszystkie oszczędności na koncert Thousand Foot Krutch ♥ a potem bawiłabym się z przyjaciółmi aż do śmierci :D

Już nikogo nie nominuję, nominowałam w poprzednim LBA :D Pozdrawiam ciepło, trzymajcie się! ♥





1 komentarz:

  1. Też uwielbiam ten zespół <3 A dokładniej jeden kawałek ^^ Gratulacje nominacji :P

    OdpowiedzUsuń