Mój fanpage ♫

https://www.facebook.com/amoursucrette - jeśli ktoś chce być na bieżąco w sprawie nowych rozdziałów. Zapraszam ♥

wtorek, 18 sierpnia 2015

Wielkie WOOW! ♥

  Kompletnie nie wiem, co mam napisać, wiem tylko, że chcę Wam wszystkim bardzo gorąco podziękować za 100 tysięcy wyświetleń! Jestem w tak wielkim szoku, że moje funkcje myślowe chyba na chwilę zwolniły z wrażenia. Żadne słowa nie są w stanie wyrazić mojej radości! Arigato wszystkim! Wiem, że nadal będę pisać, o to nie musicie się martwić.  Za to przepraszam, że czasami jest z opóźnieniem. Zawsze staram się jak mogę dodawać wszystko na czas. Tak więc, dziękuję także za waszą cierpliwość. Minęło około siedem miesięcy od wstawienia pierwszego wpisu. Nadal nie mogę uwierzyć, że moje pomysły mogą się komukolwiek podobać. Dziękuję Wam, jesteście najlepsi! ♥♥♥

11 komentarzy:

  1. Ty jesteś najlepsza <3
    Czytając twoje rozdziały zawsze poprawia mi się humorek!
    To co piszesz jest... epickie! I tyle xD
    I te 100 tysięcy! Ale się cieszę że masz tyle wyświetleń ;-;
    Lel xD
    Pozdrawiam i Ściskam mentalnie~! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest nieziemski. Cieszę się, że jestem jedną z pierwszych czytelniczek i widziałam wszystko jak się rozwinęłaś z tym blogiem i jestem z Ciebie dumna. 100 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ TO JEST MEGA SUKCES. I życzę Ci 200 tysięcy, 300 tysięcy i tak dalej. Czasami mam obawę, że niedługo będzie koniec. I co ja będę czytać. To już sto rozdziałów i każdemu z czasem może się znudzić. Ale trzeba myślec pozytywnie i jeszcze życzę Ci więcej czytelników, więcej rozdziałów, więcej sukcesów i więcej uśmiechu na twarzy. ARIGATO! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest jednym z najlepszych! Świetnie piszesz, długie opisy i dobre dialogi. Dlatego masz tyle czytelników. I nam nie ma co dziękować! To my dziękujemy Tobie, że nadal tu jesteś i piszesz. :* <3 Życzę Ci, abyś miała jeszcze więcej komentarzy, wyświetleń i przede wszystkim czytelników. :* Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja słodka, gratuluje :* ♥♥♥
    Ja wiedziałam, że tak bardzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje <3 Zasłużyłaś sobie, jesteś świetna :D Zobaczysz, niedługo będzie 200 tyś i więcej :3 Mam nadzieję, że to będzie jeden z niestety niewielu blogów, który nie skończy się nagle w środku wątku :) Życzę wany i powodzenia w pisaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś najlepsza ! A twoje opowiadanie to też jedne z lepszych ! Gratuluję i życzę dalszej wenny. Serdeczne pozdrowienia i zapraszam do mnie :D http://mojaprzygoda-slodkiflirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, dzisiaj tj. 18-ego sierpnia przeczytałam opowiadanie w całości(te części które zostały opublikowane😉). Jestem pod ogromnym wrażeniem masz bardzo dobry styl i ciekawe pomysły. Osobiście jestem wielką fanką zwrotów akcji więc jakaś większa kłótnia Jess i Lysa byłaby miłym urozmaiceniem ale to twoja opowieść więc kontynuuj ją tak jak ty uważasz za stosowne~Kaazy

    OdpowiedzUsuń
  8. Em bo ja nie wiem co pisac XD Na pewno chce ci pogratulowac 100k B) Jeden z kilku blogów jakie czytam i on chyba jest najlepszym c: pozdrawiam i idę się brać za kolejny rozdział 8)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ci dziękujemy za to wszystko co dla nas robisz i gratulujemy! ^-^ powodzenia i weny życzę
    :3

    OdpowiedzUsuń