Mój fanpage ♫

https://www.facebook.com/amoursucrette - jeśli ktoś chce być na bieżąco w sprawie nowych rozdziałów. Zapraszam ♥

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Tylko szarość

Jestem, żyję jeszcze. Prawdopodobnie nie będę nic wstawiać i pisać w najbliższym czasie. Przepraszam. Straciłam wenę do dalszego pisania. Może kiedyś wrócę. Lub ogarnę nowy blog. Nie wiem. Jak na razie, przepraszam wszystkich za tak nagłe zniknięcie. Po prostu nie mam już sił. Chciałabym skończyć tę historię, ale natłok pomysłów które kiedyś miałam się wyczerpały. Czuję się szara. Mam nadzieję że kiedyś wybaczycie. Bardzo mi przykro. Przepraszam, że was zawiodłam.
Wasza Yumiko

3 komentarze:

  1. No cóż. Ja i tak jestem pewna, że w końcu ci wena wróci. Piszesz naprawdę super, szkoda by było jakbyś nie dokończyła tej historii ;* Jak stworzysz kolejnego bloga nie zapomnij nas poinformować! ;) :* Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem tęsknię za tym opowiadaniem :c

    OdpowiedzUsuń